Thema: warning a joke!

Howdy! <P>I got this a few month a ago; I received it from the lugrudo mailinglist:<P>I was in the VIP lounge last week en route to Seattle. Whilst in the<BR>lounge, I noticed Bill Gates sitting on the chesterfield enjoying a<BR>cognac.<P>I was meeting with a very important client who was also flying to<BR>Seattle with me, but she was running a bit late. Being a forward type of<BR>guy, I approached Mr. Gates and introduced myself. I explained to him<BR>that I was conducting some very important business, and how I would<BR>appreciate it if he could throw a quick "hello Andy" at me when I was<BR>with my client. He agreed.<P>Ten minutes later, while I was conversing with my client, I felt a tap<BR>on my shoulder. It was Bill Gates. I turned around and looked up at him.<BR>He said, "Hi Andy, what's happening?"<P>To which I replied, "Fuck off Gates, I'm in a meeting."<P>---<P>CU Az

Life is given...life is taken
and somewhere there between I live my life

Re: warning a joke!

[img]images/icons/grin.gif" border="0[/img]       [img]images/icons/grin.gif" border="0[/img]       [img]images/icons/grin.gif" border="0[/img]       [img]images/icons/grin.gif" border="0[/img]      [img]images/icons/grin.gif" border="0[/img]        [img]images/icons/grin.gif" border="0[/img]   <P>*shout* <P>*lol*<P>This one is real good one, isn't it?<BR>Anotherone of that kind, please ...<P>Regards<BR>Arkon

Moderator devshare.de | Usability

haha   [img]images/icons/confused.gif" border="0[/img]

mfG whitehouse

[img]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/img] Kann da jemand mal übersetzen?<BR>  [img]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/img] <BR>So weit bin ich noch nicht.  [img]images/icons/grin.gif" border="0[/img]

Freiheit ist das Unbewusstsein der eigenen Abhängigkeit!
(Friedrich Hebbel)

Wills versuchen:<P>Letzte Woche war ich in der VIP Lunge beim Flug nach Seattle. Währenddessen bemerkte ich Bill Gates, wie er auf einem gepolsterten Sessel saß und einen Cognac genoß.<P>Ich sollte einen sehr wichtigen Kunden treffen, der auch mit mir nach Seattle fliegen wollte. Jedoch war er (sie) etwas spät. Als offener (?) Mensch ging ich zu Herrn Gates und stellte mich vor. Ich erklärte ihm, dass ich in einem sehr wichtigen Business tätig sei und wie ich es schätzen würde, sollte er, während ich mit meinem Kunden spreche, ein kleines "Hi Andy" ausrufen. Er war einverstanden.<P>Zehn Minuten später, während ich eine Konversation mit meinem Kunden hatte, fühlte ich eine Hand auf meiner Schulter. Es war Bill Gates. Ich drehte mich um und schaute auf zu ihm. Er sagte: "Hi Andy, was geht?"<BR>Worauf ich antwortete: "Verpiss dich (  [img]images/icons/shocked.gif" border="0[/img] ) Gates, ich halte ein Meeting."<P>*ENDE*

mfG whitehouse

6

Howdy! <P>whiteheart, prtty good job w/ translating! <P>Aber das FUCK OFF kann man nicht uyebersetzen. Man sollte es stehen lassen... verpissen heisst im Englischen: piss off.<P>CU Az<P>P.S.> Wnen ihr mal wollt kann ich Bastard Operator from Hell posten, aber den habe ich auch nur in english...

Life is given...life is taken
and somewhere there between I live my life

Also, "Verpiss dich" hat meiner Meinung nach am besten gepasst. Wenn mans nich übersetzen kann, dann weiß nich jeder was gemeint.<P>Hehe, gut nich, dafür dass ich braveheart bin  [img]images/icons/grin.gif" border="0[/img]

mfG whitehouse